Snapchat ma już swoje lata i nie cieszy się dużą popularnością w naszym kraju. Jeśli całkowicie znudziła Ci się ta aplikacja i szukasz sposobu jak usunąć konto, czytaj dalej!
Spis treści
Jak usunąć konto na Snapie?
- Wejdź do aplikacji Snapchat
- Zaloguj się, jeśli nie jesteś zalogowany
- W lewym górnym roku naciśnij na awatar (obok wyszukiwarki)
- W prawym górnym rogu przejdź do ustawień (logo zębatki)
- Na samym dole zjedź do „Czynności na koncie” i naciśnij „Usuń konto”
- Aplikacja poprosi o ponowne zalogowanie się do konta na stronie Snapchat. Zaloguj się.
- Naciśnij kontynuuj.
- Konto zostanie usunięte za 30 dni.
Czy Snap usuwa nieaktywne konta?
Snapchat może usuwać nieaktywne konta po długim okresie braku aktywności. Polityka firmy dotycząca usuwania nieaktywnych kont nie jest opisana w sposób, który jednoznacznie określa dokładny czas po którym konta są usuwane. Warto jednak być świadomym, że wiele platform internetowych regularnie przegląda bazy użytkowników i może decydować się na usuwanie kont, które nie wykazują aktywności przez dłuższy czas, aby zwolnić zasoby i utrzymać aktualność bazy danych. Jeśli masz zamiar zachować swoje konto na Snapchat, zaleca się okazjonalne logowanie się i korzystanie z aplikacji, aby uniknąć klasyfikacji konta jako nieaktywnego.
Jak sprawdzić czy ktoś usunął konto na Snapchacie?
Aplikacja nie informuje bezpośrednio o usunięciu konta przez użytkownika. Jednak istnieją pewne wskazówki, które mogą sugerować, że konto zostało usunięte:
- Wyszukaj użytkownika – jeśli nie możesz znaleźć użytkownika w wyszukiwarce Snapchata, może to sugerować, że konto zostało usunięte. Jednakże, brak możliwości znalezienia konta może również wynikać z zmiany nazwy użytkownika.
- Sprawdź listę przyjaciół – jeśli osoba nie pojawia się już na Twojej liście przyjaciół, może to być wynik usunięcia konta. Pamiętaj, że może to także oznaczać, iż zostałeś usunięty z listy przyjaciół tej osoby.
- Sprawdź wiadomości – jeśli Twoje wiadomości z tą osobą zniknęły lub nie możesz wysłać nowych wiadomości, może to wskazywać na usunięcie konta. Należy jednak pamiętać, że może to również oznaczać tymczasowe problemy z aplikacją.
- Próba dodania użytkownika – jeśli próbujesz dodać użytkownika za pomocą nazwy użytkownika i otrzymujesz komunikat o błędzie, może to sugerować, że konto nie istnieje.
Najprostszym sposobem jest jednak kontakt z osobą, którą sprawdzamy i zapytanie wprost.